Ey acı çeken! SABRET!
Zira sabrın sonu selamettir.
Ey geceleri göz yaşı döken,
Aydılık şafak vakti gelecektir.
Ey kırgın! Söyle bana
Allah kırgınlığını uzun sürdürürmü?
Ey kalbi kırılmış! Sakinleş
"Şüphesiz ki her zorluktan sonra bir kolaylık vardır"....(inşirah süresi).....