İslamdavasıŞehadet

İslamdavasıŞehadet
@IslamdavasiSehadet
>>YA CIHAT! YA DA ZILLET!<< “Dâvamız kuru bir cihangirlik dâvası değildir! Bilakis dâvamız İSLAM dâvasıdır!!!" ~Ertuğrul Gazi
İslam düşmanlığı ve Müslümanlara yönelik nefretin Avrupa’daki merkezi haline gelen fransada bir market, başörtülülerin alışveriş yapmasını yasaklama kararı aldı “Bu günden itibaren, hiç bir örtülü kişinin mağazaya girilmesine izin verilmeyecektir “ ifadesinin yazılı olduğu bir afiş market girişine asıldı. Yok hayır elbette biz Müslümanların uyanması için bir şey demiyorum. Uykumuza kaldığımız yerden devam edebiliriz... Cümleten iyi uykular muhterem Müslüman arkadaşlarım....
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
MÜSLÜMANLARA NE OLDU? Önce kendi nefsime, çevremize, Müslüman toplumlarına ve Müslüman ülkelerine bakınca bu sorular aklıma geliyor. Ne oldu veya neler oluyor bizlere? Bu günün mümin ve Müslümanlarına ne oldu? Nedir bu değişiklik? Bu duygu değişikliği nedendir? Kur´an dinleriz, vaaz dinleriz duyamayız… Camiye gireriz de camide olamayız. Peygamberimizden bahsedilir… Duygulanamayız. Kırık dökük şarkılar, türküler dinlerken coşarız da Kur´an okunurken, Hadis nakledilirken heyecanlanamayız. Nedir bu halimiz? Cuma günleri vaaz ve hutbeler okunurken dikkat edin?...Cemaati göz ucuyla süzün... Kendinizi de dinleyin… Allahın azabından ve cehennemden bahsediliyor… Tınmıyor adam… Allahın rahmeti, peygamberlerin şefaati, cennet güzellikleri müjdeleniyor… Duygulanamıyoruz…. Aslında korkunç bir manzaradır bu Hiçbirimiz coşamıyoruz… Kalbimiz ürpermiyor… Tüylerimiz titremiyor. Kendi kendime soruyorum. Ya rabbi! Ne oldu bize? Ne oldu bu cemaate? Neler oldu bu İslam toplumuna? Kabahat kimdeydi?.. Biz mi coşamıyorduk, hoca mı coşturamıyordu?… Birimizde bir şeyler vardı… Veya hiçbirimizde bir şey yoktu. Ben de, resmi görevdeyken, bir cemaatim tarafından böyle bir soruya muhatap olmuştum. Hocam! Eğer siz, yani hocalar iyi anlatsanız, bu millet düzelir. İslami hayat, cemiyetimize hâkim olur… Diyerek bizi suçlamıştı. Ben de âcizane “Bu bir hidayet meselesidir. Bak! En büyük tebliğci Hz. Peygamberimiz (s.a.v.), Ebu Cehil´i yola getiremedi değilmi? Demiştim. Meşhur bir hoca efendinin deyimiyle “ Bugünün bilgili ve ateşli Vaizleri karşısında cemaat uyanamıyorsa, kusura bakmayın bu cemaatin ruhu ölmüştür. Çünkü uyuyan insan bir şekilde uyanır,duyar. Ama ölmüşse duymaz, etkilenmez” diyordu… Belki de teşhis buydu. Bizden öncekiler böyle miydi hâlbuki? Allah´ın mübarek
Bu devirde:
Put çok Balta var İbrahimler yok!
29 Ekim’de ne oldu da bayram olarak kutluyoruz?! •Hilafet kaldırıldı •Ezan türkçeye çevrildi •İslam halferi kaldırıldı •Medrese’ler kapatıldı •Camiler depo, ahir haline getirildi •İslam takvimi kaldırıldı •Binlerce Alim Şehid edildi •Şeyh Sait, İskilipli Atıf hoca asıldı •Her şehirde en az bir genelevi açıldı Dünyada bin yıllık tarihi silinen ve o günü bayram olarak kutlayan başka bir millet yoktur ~Necip Fazıl Kısakürek~
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيمِ “Allâh ve melekleri, Peygamber’e çokça salât ederler. Ey mü’minler! Siz de O’na salavât getirin ve tam bir teslimiyetle selâm verin.” (el-Ahzâb, 56) Allahumme salli alâ seyyidina Muhammedin nebiyy'il ümmîyyi ve alâ âlihi ve sahbihi ve sellim. Meali:Allah’ım Efendimiz ümmî peygamber Muhammed’e, evladu iyaline ve ashâbına salât ve selâm eyle. Özlüyoruz Seni Ey Allah’ın Rasulü...