Asik polat

Asik polat
@Ismailpolat83
İNSANLIK OLDU DEDİLER DE BEN İNANMAMİSTİM
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Zamanında çölün ortasında bıraktığın insan, döndüğünde sana gül bahçeleri sunsun. Vay umudundan öptüğüm..!
Yalnızlık paylaşılmaz.. Paylaşılsa yalnızlık olmaz.
"Kimseden hiçbir şey beklemiyorum. Böylece hayal kırıklığına da uğramamış oluyorum."