Sevdaymış meğersem
O efsun bakışlardan dökülen
Nefesini kesen, nefesin olan
Sevdaymış işte...
Hatsiz sözlere gerek yok
Çıkılmaz bir yol bu
Sevdanın içinden
Bir sevda arama kendine
Sevdanın bir sonu
Yok mudur sizce?
Gel de anlat şimdi
Yüzsüz yüreğime vazgeçmeyi
Susmayı öğret göz yaşlarıma
Giderken bile onun mutluluğla mutlu olmayı
Öğret bana...
C.Asya
Neden derim bazen
Neden bu kadar kısa sürdü
Yaşamak adına ne kazandık
Yaşamak adına ne kazandın
Ne sundu hayat sana
Ne aldın hayattan
Ey yüce yaradan
Artık bıraktığın gibi
Değil buralar
Ne gözyaşı dindi gözlerde
Ne de damarda akan kan
Ruhlar çekilmiş gibi
Dolanıyor sokakta insan
Ne vicdan kalmış onlarda
Ne de bizde yaşayacak an...
C. Asya
Bir bakışın kudreti bin lisanda yoktur.
Bir bakış bazen şifa bazen zehirli oktur.
Bir bakış bir aşığa neler neler anlatır.
Bir bakış bir aşığı saatlerce ağlatır.
Bir bakış bir aşığı aşkından emin eder.
Sevişenler daima gözlerle yemin eder...
(VICTOR HUGO/Bakışların)
🌙🌙