Çok şey öğrendim geçen 3 yıl boyunca;
Balkona yorgun çamaşırlar asmayı,
Ki uçlarından “çile” damlardı.
-Didem Madak
Aklı bel altından başka bir yerde olmayanlar bu sözlerin S sinden hiçbir şey anlamazlar. Tek düşünceleri ön yargılı bakış açılarıyla “pavyon”. Oysa Pavyon bir gerçek ve hikaye gerçekten uyarlanmış. Burada bir güzelleme de yok. Yaşanan gerçekler var. Ön yargılı Bakış açılarıyla yorum yapan kendini akıllı zannedip yıllarca tv lerde insanları azarlayan Okan Bayülgen de bunlardan birisi. Ve bir sürü cahil cüheyla..