Çok çok güzel bir kitapti, tüm karakterleri(centilmen pic ekibi) çok sevdim, anlatım, hikaye çok iyiydi. Yazarın geçmişe gittiği yerleri de çok sevdim. Daha çok yakınlık kurmamiza olanak verdi. Hiç beklemedigim olaylar oldu.. tüm şehri tasviri de çok güzeldi aslında bazı yerlerde okurken ben de çok uzadı sanki diye düşündüm ama şimdi bakınca öyle yapması daha iyi olmuş cnk böylece gerçekten gözümüzde daha iyi canlandirqbiliyorsunuz.
'... Bana bogazimiza kadar karanlık sulara battigimizi hatirlatmaniza gerek yok. Sizden tek isteğim bizim kahrolası köpekbalıkları olduğumuzu unutmamanız.'