Rol yapmayı o kadar iyi beceriyorum ki. İçimden ağmaka gelirken kahkaha atıyorum. Mutlu görünüyorum, neşe saçıyorum herkese. Herkesi,kendimden başka herkesi mutlu etmeyi başarıyorum. Sıra kendime geldiğinde, öylece duruyorum. Ne yapacağını bilmeyen, karanlıkta kalmış korkak bir çocuk gibi...