Yaşamakla ettiğiniz kavga, büyük ihtimalle beklentileriniz ile gerçekler arasındaki çatışmadan doğar.
Hayatın zorluklarıyla savaşmak yerine onları anlamaya çalışmak, bu kavgayı kabullenmeye ve dinlendirmeye sonuç verebilir
Dışarıda veya insanlarda göremediğiniz şeyleri, kendi içinizde ve kendi değerlerinizde aramayı deneyebilirsiniz. Dış dünya karanlık olsa bile, kendi içinizdeki ışığı yaratmak sizin elinizdedir.
Vermek, anında bir karşılık beklemekten ziyade ruhu besleyen bir eylemdir. İnsanlardan alamadığınızı hissettiğinizde, bunu doğaya, sanata veya tamamen karşılıksız iyiliğe yöneltmek, sizi "veren" konumuna getirerek güçlendirebilir
Yaşarken ölmek hissi, genellikle tüketilmişlikten veya monotonluktan kaynaklanır. Her gün aynı şeyleri yaşamak yerine, hayatınıza yeni bir anlam, küçük bir tutku veya farklı bir bakış açısı katmak, sizi "ölü" anlarınızdan arındırabilir ..🙌🏼