Jaguar01

Jaguar01
@Jaguar01
Yazar
Hayat okulu
Amsterdam
Karaman, 1 Ekim
3 okur puanı
Ekim 2024 tarihinde katıldı
Kavga etmek, görmek ve vermek... Bunlar dışarıdan bir takdir görmese bile, senin insan olduğunu, hissettiğini ve yaşadığını kanıtlayan eylemlerdir. Eğer herkes gülecekse bile, sen yaşadığın anı kendi kurallarına göre, kendi anlamınla doldurabilirsin.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ancak hayat, başkalarının ne hissettiğinden bağımsız olarak, senin onu nasıl tecrübe ettiğindir. Bazen en karanlık zamanlar, içimizdeki ışığı görmeyi (farkındalığı) öğrendiğimiz zamanlardır. Sen veriyorsun çünkü sen verici bir insansın, onlar vermediği için değil. Bu, senin zenginliğini gösterir, onların eksikliğini değil. Ancak yaşamayı, sadece "sonuç" (ölüm) değil, "süreç" (deneyimler) olarak tanımlarsan, yaşarken ölmediğini, aksine o sınırlı süreyi anlamlı kılmaya çalıştığını görebilirsin.
Kötülüğe neden olan unsurları (şeytanı) ortadan kaldırırsanız, insan doğası gereği zaten iyiliğe ve doğruya yönelecektir …
Daha güzel günler için, boşa harcanan anıları silelim.
Seni seviyorum ama sevgi tek başına yetmiyor. Paylaşım ve iletişim olmayınca birbirimize uzak kalıyoruz. Seninle aramdaki bağı çok önemsiyorum. İçimdeki sevgiyi sana yansıtabilmem ve seninle gerçek bir bağ kurabilmemiz için hislerimizi ve düşüncelerimizi daha fazla paylaşmamız gerektiğini düşünüyorum Yüz yüze: Sakin bir anda, göz teması kurarak. .