Yaşamak, başkalarını memnun etmek değil, kendi deneyimini oluşturmaktır. İnsan, başkaları için değil, o kavganın içindeki kendini bulmak için mücadele eder.
Etraf karanlık olsa bile, görmeyi çabalamak, karanlığa teslim olmamaktır
Sevgi, ilgi veya çaba "karşılık" bekleyerek yapıldığında insanı yoruyor Ancak vermek, bir karakter meselesidir. İnsan, karşısındakine değer olduğu için değil, kendisi "veren" biri olduğu için verir. Bu, içsel bir zenginlikti
Yaşarken ölmek; korkular, pişmanlıklar ve beklentiler içinde boğulmaktır.🙌🏼