“En dipteyken yukarı baktığınızda, karanlık gökyüzünü ve aynı zamanda size göz kırpan parlak yıldızları görebilirsiniz. Sizi kendinizi, hayat hakkında öğrendiklerinizi ve en karanlık gecede bile hala ışık olduğunu hatırlatacaklardır. Denginizi yeniden kazanmak için onları rehber olarak kullanabilirsiniz.”
“Sorunda tam olarak bu : Hepimiz ait olmak , sürünün bir parçası haline gelmek istiyoruz . Bu yüzden aslında bize iyi gelmeyen şeylere sıkıca tutunmaya devam ediyoruz. Çünkü nerdeyse hiç kimse ayağa kalkıp ‘Buna daha fazla katlanmayacağım,’ demeye cesaret edemiyor. Aslında bakarsan bir şeylerin değişebilmesinin tek yolu bu”.