Janjanii

…kendimi bildim bileli kimse tarafından sevilmedim, olsun! Bu da beni doğal olarak kimseyi sevmemeye yöneltti, olsun!
Sayfa 507 - 2.cilt·Kitabı okudu
1000k
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yirmi yılını yaşam ve ölüm arasında geçirmiş biri için yaşamanın ya da ölmenin ne anlamı olabilir?
Sayfa 453 - 2.cilt·Kitabı okudu
1000k
“Hayat beklemekle geçmiyor mu?”
Sayfa 341 - 2.cilt·Kitabı okudu
1000k
“…Hayat o kadar tesadüfidir ki, yanımıza yaklaşan mutluluğu hemen kavramamız gerekir.”
Sayfa 332 - 2.cilt·Kitabı okudu
1000k