Asy

Asy
@Jasyakiva
☾𓃹 Kendi halinde olmak ne güzel şey, bu kadar hal bilmezin arasında.
Bedenle bağlantıda olmak, yeryüzü ile bağlantıda olmak, varlığımızın biyolojik gerçekliğinde topraklanmak demektir. Bedenlerimiz ruhumuzun evidir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Duygular hareket halindeki enerjidir. İfade edilmediklerinde enerji bastırılır. Enerji olarak bir yere gitmek zorundadır. Duygusal enerji, her enerji gibi içimizde hareket eder. Duyguyu reddetmek, hayatımızın zeminini ve yaşam enerjisini reddetmek demektir.
"Doğulu bedenimizle toprağa dokunmalı, Batılı zihnimizle yıldızlara uzanmalıyız..."
Hedef, Doğulu olup dünyadan kopmak ya da Batılı olup dünyada kaybolmak değildir; hedef, dünyada olup dünyadan olmamaktır.
Güneşle uyanmayan beden, günün ritmini asla yakalayamaz.