Sena

Sena
@Jayusnur
"Ya no molestará a mí bebé"
Kimsesizler Matemi
Tanrı'nın sanatından şikayetim yoktu.Ama şemsiyesiz bir kız için, gökyüzünün daha merhametli olmasını diliyorum.