Jazzgirr

Buradan ayrılıyorum. Amacını çoktan aşmış burası. Allah herkesin gönlüne göre versin..
Duygu ve Düşünce
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
18 yaş altındaki tüm bireylere sosyal medya yasaklanmalı!
Konu belli!!
Yıl olmuş 2025. Bir otelde yangın çıkıyor ve 76 kişi ölüyor. Bağıra bağıra. Çıkamıyorlar oradan. Bu nasıl bir acı. Yani yazacak o kadar çok şey var ki.. itfaiye gelemiyor kimse bir şey yapamıyor. Ağız dolusu küfürlerim var. Çıkarıyorum hepsini.. Siz duymuyorsunuz ama anlarsınız,. Bu olayın sorumlularına, başta otel sahibine, denetlemeyi yapmayan kurumlara , belediyeye, para kazanacağım diye onca kişinin hayatını kaybetmesine sebep olan kim varsa öyle bir ceza verilmeli ki beni asın diye yalvarmaları lazım. O kadar doluyum ki içimdekileri dökemiyorum. Ulan bi de piliç markası arabasına takanlar var. Ya bi s.ktirin gidin. İnsanlar öldü bee.. Yok anlatamam içimdekileri.. Ne yapsalar insanın içi soğumaz.. çok yazık!!
Jiddu Krishnamurti
"sizce yere düşen bir yaprak ölümden korkar mı? bir kuşun ölümden korkarak yaşadığını düşünür müsünüz ? kuş ölüm ne zaman gelirse ölümle o zaman tanışır. ama ölümden endişe duymaz. böcekleri yakalaması, yuva yapması, şakıması, uçmanın tadını çıkara çıkara uçmasıyla, daha çok yaşamakla ilgilenir. hiç kanatlarını çırpmadan rüzgar tarafından taşınarak gökyüzünde süzülüşünü izlediniz mi ? ne kadar ebedi bir zevk içinde görünüyorlar. ölümden endişe duymuyorlar. ölüm gelirse problem değil, yok olurlar. ne olacağı ile ilgili endişeleri yoktur, bir andan diğerine doğru yaşarlar. değil mi ? biz insanoğlu, bizler her zaman ölümden endişe ederiz. çünkü biz yaşamıyoruz. sorun bu. biz ölüyoruz. yaşamıyoruz..."