Büyük heves ve merak ile başladığım kitabı bu kadar zorlanarak okumak istemezdim.
#SPOILER#
Baran ve Leyla arasındaki ilişki güzeldi. Baran çok iyiydi ancak Baran'ın hala devam eden bir ilişkisi vardi. Her ne kadar zaten bitmek üzere olan bir ilişki olsada sonuçta bitmemiş bir ilişkiydi. Gözde ile en başta ayrılıp, Leyla ile ilişkiye başlamış olsaydı çok daha güzel olurdu.
Yunan mitolojisini seven herkesin begenecegi bir kitap. Mitolojik tanrı ve tanrıçaları tanısam bile kitaptaki isimleri internette aramak zorunda kaldım. Keşke Rae, Karr ve Tara mitojide olsa ve kurgu olmasaydı