-Unutuyolar
-Neyi?
-Benim çocuk olduğumu....
Ben aile içi kavgalara tepki gösteremem
Ben Alemi təsəlli edemem
Ben evi idare edemem
Ben yasaklarla büyüyemem
Ben her gece ağlayarak uyuyamam
Ben bu yaşta yetim kalamam
Ben ailemi toparlayamam
Ben..... Çocuğum
Ben Aile içi kavgalarda sakinleştirilmesi gerekenim
Ben Ailede teselli edilmeli olanım
Ben Ailede idare olunacağım
Ben özgür büyümeli olanım
Ben her sabah neşeli olmalı olanım
Ben ailemin mutlu olduğunu seyr edecek olanım
Ben sağlam ve her şeyin üstesinden gelen ailemi izleyecek olanım
Ben daha Küçüğüm,çocuğum,bebeğim. Ben yetişkin değilim....