Kendimizi mutlu etmek için başkalarını mutlu ediyoruz. Çünkü o mutluysa sende mutlu olursun. Üzgün görmek istemediğimiz için üzülüyor ve ağlıyoruz. Merak ettiğimiz, başarmak istediğimiz, gurur duyduğumuz için yapıyoruz.
İnsanoğlu her şeyi ama Her şeyi kendisi icin yapiyor..