Şahander Çetin

Şahander Çetin
@Jijooo
Güzel başlayan bazı romanlar ilerledikçe sarpa sarmaya başlar da bir umut okumaya devam edersin ya, hah işte ben öyle yapmayı bıraktım.
Sayfa 39·Kitabı okudu
Reklam
Birlik ve beraberliğe en çok ihtiyaç duyduğum bu günlerde de yine kitaplara sığınıyorum.
Sayfa 28·Kitabı okudu
Esasen yalnızlıkla bir problemim yok yani, ben sensizliği pek sevmiyorum.
Sayfa 22·Kitabı okudu
Cennet vatanımızın politik gündeminden saçlarım beyazladı, sinirden yatak sardım, kaputumdan dumanlar çıkartıyorum. Ülkenin hali hal değil, bu olanlar yalnız başına taşınacak gibi değil.
Sayfa 22·Kitabı okudu
Ben de!
Adet meselesi bence evrimin kadınlara attığı en büyük kazık. Metabolizmamızın binlerce yıldır bunu çözememiş olmasına inanamıyorum.
Sayfa 15·Kitabı okudu
Reklam