Jinarkdr

Jinarkdr
@Jinarkdr
One day everything will be fine..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Benim yalnızlığım insanlarla dolu..
Adının ne kadar güzel olduğunu, ancak sevdiğinin ağzından duyduğunda anlarsın...
Biz gamını çektik; sen başkasına yâr oldun.
Herşeyden soğudum Teşekkürler...