"Dediklerine göre ( bunu hem duydum, hem okudum), yakın birine duyulan karşılıksız sevgi aynı zamanda en büyük egoizmmiş. Ama bunun neresi egoizm, bunu bilemedim."
Bende:)
On yıllık kürek cezam boyunca bir kez, bir dakika bile tek başıma kalamayışımdan daha korkunç ve acı verici ne var? Sürekli muhafız denetimi altında çalışmak, iki yüz yoldaşla bir evde birlikte olmak ve bir kere, bir kere bile yalnız olmamak! Fakat buna da alışmak zorundayım.