Kendi kitabımdır.
Uzun süren yazın hayatımda ilk kez cesaret edip kaleme aldığım JOJİ: insanın kendi karanlığında dönüp aynaya bakması, varoluşu, İnancı, aşkı ve ölümü bir arada yaşayıp buna bir anlam bulması ile başlar. Siz okurlar umarım kendinizi orada bulup bu aynadan kendinize bakar bir şiiri, bir dizeyi belki bir kelimeyi alır cebinize koyarsınız. Sevgi ve saygılarımla
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖