Rosa black

Rosa black
@Jokerest
Beyaz olamadım ama karada değilim .... simsiyahım
Deprem ışıkları görülmüş gökyüzünde,mavi ,mor,parlak marlak, filan falan ( videolar ,resimler atmış millet ) blaaa...blaaaa....blaaaa....grokta konuşuyor ordan cak cak ( çünkü " doğru mu grok ? " Yazıp durmuşlar yorumlara ) kısaca X çok sinir bozucu bugün ...... Gerçi her gün sinir bozucu .... Neyse ne
Reklam
İş hayatı =cehennem Kapitalizm de bu böyle buna yapacak bir şey yok 🤷