Deprem ışıkları görülmüş gökyüzünde,mavi ,mor,parlak marlak, filan falan ( videolar ,resimler atmış millet ) blaaa...blaaaa....blaaaa....grokta konuşuyor ordan cak cak ( çünkü " doğru mu grok ? " Yazıp durmuşlar yorumlara ) kısaca X çok sinir bozucu bugün
......
Gerçi her gün sinir bozucu ....
Neyse ne