Neyse düşününce kafam karışacak,
doruklara sevdalancaz
bir gülüşe kancaz..
sonra o çocuklar sokaklarda aç yatacak
bir düşüne yanıcaz dinleyip de taşta.
Onlar dünya görüşünü kazansalar ne olur?
yan sokakta torba, üst katında fuhuş!
statüye tapmıyorlar yok cepte 1 kuruş,
şu bardağı bi doldur da konuşuruz şunu..
Gazapizm