Tubiş

Tubiş
@Junior0613
Dramakızı~
Biolog~
OMELAS~
37 okur puanı
Eylül 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Ep.6 ●
°○ Herkesin acıyan bir yarası vardır. Aynı yaraya sahip olan birini bulduğunuzda gizlemek istediğiniz o yarayı göstermeye razı olursunuz. "Biliyorum, ben de senin kadar acı çekiyorum." "O yüzden tam karşımda da olsan yanımda da olsan ağlayabilirsin."
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Karalamaya ~
O hiçbir zaman bilemeyecek "Ben bunu neden yaşadım" sorularının cevabını bulamayacak.. Ona dokunmadan uzaklardan birinin sevdiğini asla bilmeyecek... Ben varken yaşattıklarının farkında olmayan birinin ben yokken değişmesi mümkün müydü? Farkında olur muydu? Hisseder miydi eksikliğimi? Halbuki ben aşk sarhoşu; papatyalara bile kıyamazdım Seviyor mu sevmiyor mu diye... Seçtim ben de en sonunda.. Koparmayı değil Yok olmayı..
Sizden ufak bir istek :)
Bu dizi müziğini tamamıyla dinlediğiniz zaman aklınıza gelen ilk kelimeyi yazınız... youtu.be/0vkFQRhLQ0A?si=...
Ep.12.. Son 4 ~
Başlıktan da görüldüğü gibi daha bitirmedim.. Ama bunları eğer yazmazsam olmazdı.. Herkesin izlerken eğlendiği bölümde ben... •• Birbirlerine olan bu jestleri gerçekten kalbime çok dokundu. Kadın; O'nun duygularını göz önünde bulundurarak uzun zamandır arzuladığı kolyesini aldığı gibi seve seve sattı ve adam da kendi çabasıyla karşılayabileceği bizzat kendi elleriyle bir hediye hazırladı. Özverili bir sevgi. Dizide tasvir edilen sevginin en saf, en sade ve en derinliği... Bunu bu kadar çok sevmemin nedeni. Büyük bir jest yok, sadece samimiyet.
Ep.10
Korku dolu geçen günün ardından uyuyamayan kadın onun için yaralanan kahramanımızın evinde kalmaya mecbur kalır. Adam ona bir yer hazırlar ama kadın o kadar korkmuştur ki adamın tişörtünün kenarını sıkıca tutup çekiştirdiğini fark etmez bile.. Birden bir uğultu kopar kasabada, haliyle yerinden fırlar kadın. Adam korkmamasını burada böyle şeylerin normal olduğunu söyleyerek kadını rahatlatmaya çalışır ama başaramaz. Oturma odasına gelirler ve uyumanın bir yolunu düşünürler. Daha sonra adamın aklına bir şey gelir. Kitaplığındaki bir şiir kitabına uzanır. - Şiir mi? Senin gibi çok kitap okumayanlara bu bir tılsım gibi çalışır. - Ben çok kitap okurum bir kere. Peki; bana 5 saniye içinde sana ilham veren birini söyle. Bir, iki, üç... - Tamam, tamam oku hadi. KAPI BEKÇİSİ ~~ "Bunu burada yapamazsın" demek benim işim. Amacını reddetmek benim işim. Ertesi gün de seni reddetmek... Ertesi gün seni beklemek, sadece seni reddetmek için beklemek; bu benim işim. Ertesi gün sana aşık olmak benim işim. Bu nedenle, aşkımı reddetmek... Sonunu getiremedi Adam.. Çünkü bu şiir aslında kendi yankısının portresiydi.. O'na hiç yansıtmadığı hislerinin yankısı.. Koltuğa baktı kızarmış gözleriyle, kadın çoktan uyumuştu ama hâlâ tişörtünü tutuyordu...