Her insanın kendine ait bir harabesi vardır. Bir insanın harabelerinin, onun kimliği olduğuna inanıyorum.
Kimse başkalarının kendi harabelerini ziyaret etmesini istemez.
Bazen istisnalar vardır ama:
Sadece sevenler, diğerinin harabelerine bakabilir.
Peki;
Bu harabelere bakmanın bedeli ne kadar büyük?
...
Ya koşulsuz bir şekilde birlikte kalmalıyız,
ya da onların koruyucusu olmalıyız..
Ya da bazen birlikte iyileşip ölmeliyiz...