Geciyorduk tek tek önünden
Birtek bende kaldi gözlerin
Coktan gömdügün ümitlerin
Benim hala ümitlerim....
Ve isiklari kapattik
Yildizlarimiz ciksin diye
Ne güzel.. bunu bir sen bir ben biliyoruz..
Hüznü gözlerinin arkasinda olan kiz...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hergun beni baglayan bu ipleri duzeltip acmayi dusunuyorum.tertemiz bir hayat surup piril piril bir gokyuzune bakmayi diliyorum.olmayacak biliyorum.ama bu guzel bir hayal..bir ruya...
Kurgulanamayan bir hikaye bu
Duzen yok.surekli bir kaos..
Icmek" kadehte bogmaya calismaktir sewgiliyi demis ya sair iste oyle..
Ne bulursam iciyor, cekiyor, zerk ediyorum..
Nafile...kesmiyor...