Geciyorduk tek tek önünden
Birtek bende kaldi gözlerin
Coktan gömdügün ümitlerin
Benim hala ümitlerim....
Ve isiklari kapattik
Yildizlarimiz ciksin diye
Ne güzel.. bunu bir sen bir ben biliyoruz..
Hüznü gözlerinin arkasinda olan kiz...
Hergun beni baglayan bu ipleri duzeltip acmayi dusunuyorum.tertemiz bir hayat surup piril piril bir gokyuzune bakmayi diliyorum.olmayacak biliyorum.ama bu guzel bir hayal..bir ruya...
Kurgulanamayan bir hikaye bu
Duzen yok.surekli bir kaos..
Icmek" kadehte bogmaya calismaktir sewgiliyi demis ya sair iste oyle..
Ne bulursam iciyor, cekiyor, zerk ediyorum..
Nafile...kesmiyor...