Sabah ağrıdan öleceğimi düşündüm ya. Bir boğaz ağrısı, bir baş dönmesi, bir mide bulantısı... Birkaç saat sonra hastaneye gitmeye karar verdim. Sadece bir iğne ve birkaç ilaçla hiç bir şeyim yok. Anlamıyorum çok şeyim varken hiç bir şeyimin olamamasına. Ders çalışmaya devam ;)