Başkalarını ne kadar önemsersiniz ya? Başkalarının vücut sekli nasılmış? Başkaları arzularına teslim mi oluyormuş, gem mi vuruyormuş? Böyle bir mi sebepten otürü rahatsız hissetmek ve üstünlük kompleksine kapılmak normal değil. Esas garip sey, insanın kendi iç dünyasında olanlardan çok başkalarının görünüşüne kafayi takması ve çaresiz hissetmesi,"
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖