Elf kitaplar

Elf kitaplar
@Justa_little_library
Merhaba 18 yaşıda yeni reşit olacak bir bireyim ve okuduğum kitapları paylaşıyorum. Kısaca bahsedecek olursam kitap sohbetlerine bayılıyorum. Başak burcuyum (çamaşır suyu ile arkadaş olduğum doğru )ve son olarak YKS 26 Öğrencisiyim
Bülbül kapanı-3
9/10
·576 syf.··
2026 1. kitabı
·
33 günde okudu
·
Okunma: 24 Mayıs 2026 00:00
Herkese merhaba, Öncelikle üşenmedim ve burdayım. Sanıyorum ki çok fazla Timur Tönge okumak bana üşengeçlik bulaştırdı. Her şeye üşenir oldum. Neyse konumuza dönelim. Kitabın büyük bir çoğunluğu Rize’de geçti. Ahu ve Timur’u biraz da köy havasını okuduk. İşte aile bağları ve geçmiş defterleri gibi bir çok şeye şahit olduk okurken. Daha çok Timur’un aslında gerçekten kim olduğunu gördük. O dağ gibi adamın ardında aslında yatan küçük çocuğu gördük. Bilmiyorum hem güldüm hem eğlendim arada da hüzünlendim. Yine bir Loresi klasiği işte her duyguyu yaşadım. Adem, aknene, Resul gerçekten hepsinin yeri ayrı benim için. Bide barut timi. Bir kez daha gerçekten dostluk neymiş gördük. Timur’u sesiz olmasına rağmen ne kadar kabullendiklerini özellikle Aybüke hamile hali ile Timur komutanım için diyip göreve çıkınca ağlayası geliyor insanın. Ben ağlamadım çünkü pek ağlayabilen biri değilim. Ama eğer ağlayabilsem ağlardım. Aslında anlatacak çok şey var ama Timur’un da dediği gibi “benim anlatacak kelimem yok.” Neyse devam ediyorum. Bu kitap ahu ve Timur’un ilk defa ne kadar güzel bir aile olduğunu,Birbirlerini ne kadar sevdiklerini diğer 2 kitaptan çok çok fazla bir şekilde bize gösterdi. Özellikle kendi evlerine çıktıkları zaman zaten senorya onlar için farklı ilerledi. Elimden geldiğince anlatmaya çalışıyorum ama Rize sahneleri çok olaylı değildi. Daha böyle günlük vlog tarzı gibiydi. Hani anlatacak çok da bir şey yok benim açımdan. Sadece bir yüzük olayı vardı. Timur’un annesinden kalma geçmiş anısı o güzel ve farklı gelmişti. Başka da pek bir şey yok. Uzatılmış betimlemeli günlük vlog diye tasvir edebilirim ancak. Ve kitabın büyük çoğunluğu bu şekildeydi. Arada da Kenan kralşan ve Teoman doğunun yaptıklarını okumak güzeldi
Bülbül Kapanı IIILoresima · Ephesus Yayınları · 20251,519 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bülbül kapanı-2
8/10
·576 syf.··
2025 8. kitabı
·
32 günde okudu
·
Okunma: 13 Kasım 2025 00:00
Herkese merhaba , Bu gün bülbül kapanı-2 ile geldim karşınıza. Açıkçası yazarın Gökçen serisini de çok severek okumuştum ama inceleme yazmak üşendirmişti beni. Bu sefer öyle olmadı ve üşenmedim. (Bi tebriğinizi alırım artık ) neyse lafı çok uzatmadan kitaba geçelim. 1. Kitaba göre olayların daha hızlı olduğu bir kitaptı. Özellikle son 150-200 sayfa civarında ağzım açık kalarak okduğum çok sahne vardı. Ayrıca karakter gelişimi olarak da bu kitap daha iyiydi. Timur ve Ahunun arasında filizlenen aşk beni gülümsetti Yeri geldi üzüldüm, yeri geldi güldüm, şok oldum falan derken bana bir çok duyguyu yaşattı. sadece bir monotonluk söz konusuydu benim için. sürekli kralşan çağırdı, hadi oraya hadi buraya falan o kısımlar biraz sıkmıştı beni. Ama çok da sorun edilecek boyutta değildi. Bazı yerlerde Gökçene olan göndermeler çok hoştu. Murathan ile konuşmaları gerçekten dostluklarını hissetmemiz falan baya güzeldi. 1. Kitabı okuyanlar bilir biraz sıkılmıştık ama boğacak derecede değil tabiki 1. Den sonra olayları ilaç gibi geldi. Bazı sırlar çözülmeye başladı. Güç dengesi değişti mesela bunlar bizi kitaba bağlayan olaylardı. Şunu belirtmek isterim ki ben “Rs” deyim diyen kitle bu seri size uygun değil. Ama normal dönemde olan herkese tavsiye ederim. Yazarını da çok seviyorum bu arada. Onun dışında Rize de okumamız da hoştu bence bir hava değişikliği iyi oldu. Timur’un biraz daha iç dünyasını görmüş olduk. Hep içine kapanık gizemli biri olunca biz de merak ettik doğal olarak. Çok spoi vermeden bir sahne vardı ahuzar içki içmişti orda Timur’un bir kendine dur diyişi var. Kız kendinde değil falan diye o kadar güldüm ki anlatamam. Ahuzar da iyice sarhoş. o sahnede adam iyi sabrediyor yine falan oldum. Bide yine Timur ahuzar sahnesi var bi tane orayı okuyunca şey diyordunuz. Büyük
Duygu ve Düşünce
Bülbül Kapanı IILoresima · Ephesus Yayınları · 20252,228 okunma