Juliet

Aşkla nefreti bir arada yaşıyorum amp....snsjdbf
Reklam
-Sevgi nasıl bir şey? -Yalan bir şey... -Niye? -Çünkü seviyom diyolar ama gidiyorlar.:(
Geçmiş değil bugün gibi hala yaşıyorum seni...
Vazgeçmişsin benden...
Hadi herkes yalan olduğunu bile bile inandığı bir cümle yazsın...
Reklam