Bir gün bir adam uçağa biniyor, yanında küçük bir kız var. Kızla muhabbete girmeye çalışıyor.
- "Küçük kız seninle muhabbet edelim mi? Hem bak uçak yolculukları muhabbet edince daha çabuk geçer kısa bir yolculuk yaşamış gibi hissedersin"
diyor .
Küçük kızda
- "Olur. Ne hakkında konuşucaz"
diyor
Adamda diyor ki
- Tanrının olmadığını,cennet cehennem olmadığını ve öldükten sonra öbür Dünya'nın olmadığını konuşalım"
diyor.
Küçük kız düşünüyor sonrada küçük kız diyor ki...
-Tamam ama önce sana bir soru soracam!
Adamda tamam diyor
Kız soruyor sorusunu
-"Şimdi inek,geyik ve at aynı otu yiyiyor çimen olarak inek yiyince irileşiyor şişmanlıyor,
geyik yiyince boynuzları büyüyor,
at yiyince kaslaşıyor sence niye" diye soruyor adama.
Adam düşünüyor ve diyor ki
-" Valla hiç bir fikrim yok" diyor
Küçük kız bilmiş bir şekilde adama dönüp diyor ki
-"Yav sen daha ot hakkında bile bir bok bilmezken seninle tanrı,öte dünya ,cehennem cennet hakkında konuşacağımı.nerden çıkardın"
Jenzndhdjdj😂😂😂😂😂