Merve

Genelde kızlar böyle olur; Yastığa başını koyduğu an düşünür, hayal kurar, hayatını gözden geçirir... Sonra kaybettikleri arkadaşlar, kişiler gelir aklına, bazıları üzülür dökülür yaş damlaları gözlerinden yanaklarına gelir,siler o göz yaşlarını belli olmasın, kimse bilmesin benim ağladığı mï, görmesinler sessiz sesiz hıçkırıklar....😔😔😔
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Neye ihtiyacın var? beğen son rakamına bak yorumlara yazmayı unutma; 1) Dinlenmeye✨ 2) Müzik dinlemeye 💯 3)Uyumaya💤 4)Gereksiz konuşmaya🥴 5) Tatile gitmeye😌 6) Arkadaşınla sohbet etmeye👭 7)Dans etmeye💃🕺 8) Bağırmaya 😔 9)Ağlamaya😢 0)Kahkaha atmaya😂 Hiçbir zaman ne olursa olsun kendinize güvenin ve umudunuzu kaybetmeyin 🙂🙂🙂
"Hayat" neden bir kelime? halbuki hayatın içinde ne kadar çok kelimeler var...
Nedense en çok bu okunur en çok bunun adı bilinirdi ama şimdi kimsenin pek umrunda değil beee hayatt...
- Efendim neden her cümlenin sonuna üzücü?😔 - Çünkü Hayatın son cümlesi hep üzücüdür bundan kaynaklı sevgili orci..😔