Genelde kızlar böyle olur;
Yastığa başını koyduğu an düşünür, hayal kurar, hayatını gözden geçirir... Sonra kaybettikleri arkadaşlar, kişiler gelir aklına, bazıları üzülür dökülür yaş damlaları gözlerinden yanaklarına gelir,siler o göz yaşlarını belli olmasın, kimse bilmesin benim ağladığı mï, görmesinler sessiz sesiz hıçkırıklar....😔😔😔
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Neye ihtiyacın var? beğen son rakamına bak yorumlara yazmayı unutma;
1) Dinlenmeye✨
2) Müzik dinlemeye 💯
3)Uyumaya💤
4)Gereksiz konuşmaya🥴
5) Tatile gitmeye😌
6) Arkadaşınla sohbet etmeye👭
7)Dans etmeye💃🕺
8) Bağırmaya 😔
9)Ağlamaya😢
0)Kahkaha atmaya😂
Hiçbir zaman ne olursa olsun kendinize güvenin ve umudunuzu kaybetmeyin 🙂🙂🙂