Lâ Tahzen
Acıyor mu kalbin? Çok mu acıyor ? Hiç acımasaydı ya ? Demek ki dokunan var kalbine. Demek ki senden ümit kesilmedi.
Lâ Tahzen
kederden, Umutsuzluktan yarılıyorsa göğsünün kafesi , gönül toprağın taştan arındırılıyor demektir.
Lâ Tahzen
başın yerde ,ellerin böğründeyse çaresizlikten , bir büyük teselli kapısının önündesin demektir.O asi boynunu eğmeden geçemezsin o kapıdan
Lâ Tahzen
Karlar yağıyorsa güvendiğin dağlara yarının çiçekli ovaları içindir, sökülüyorsa içinden böyle yaprak dökmek misali bahar gelsin diyedir.
Lâ Tahzen
O senden ümidini kesmedi ki , sen O'ndan ümit kesiyorsun..