Gözlerimi yağmura verdim
Yüzümü bastım çil çil maviye
Sebepsizlik göğsümde bir yangın
Sonbahar'dan kalan yalnız küldür
Bir daha olmayız biz velhasıl
Hayaldir zordur namümkündür..
Gece inmiş şehre Sadece şiir merhem olur gönlümün karasına şimdi. Birbirine kırgın duvarlar, insanlar ve gölgeler Şimdi ne yazsam da geçse kalbimin küsü..