..popülizm yıllardır bizi birbirimize karşı düşmanca algılatarak, kimlikleri birbirine mesafeleştirerek, düşmanlar yaratıp herkesi birbirine de düşman ederek; bizi birbirimizden uzaklaştırdı ve fikirlerimizi paylaşmayı zorlaştırdı. Kulaklarımızı tıkadı, dilimizin içine yerleşti ve oturdu.
Senden sonra, "Birinin gitmesi değil, kimsenin gelmemesi yoruyor" dediğim şehirlerden geçtim. En sonunda sevmesini bildiğim için kendime teşekkür ettim...