@gunessistemiyimben

”İnsan olmayanın içindeki insanı göremez misin?” “İnsanın içindeki insan olmayanı görmeyi yeğlerim”
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
”Ve Marslılar hayatta kalmak için bir tek soruyu sormaktan kaçınmaları gerektiğini kavradılar : Neden yaşıyoruz ? Yaşam kendisinin yanıtıydı.
“Burası bir dünya ve bize bir ikinci şans tanındı. Kimse nedenini söylemedi. Ama zaten kimse neden Dünya’da yaşadığımızı da söylememişti.”
”Aman aman kötü adamlar değillerdir.Ama iyi adamlar da değillerdir. Gerçek anlamda bir önemleri yoktur. Yalnızca dekorasyonun bir parçasıdırlar.”
“Bazı insanlar vardır , kendilerine fazla yüklenildiği zaman bir noktadan sonra dirençlerini kaybeder , darmadağın dağılır, teslim olurlar.”