kewwser

kewwser
@KEWWSER
Dünyanın kapılarını açıyordu bana. Ve ben korkuyordum, ne yalan söyleyeyim? Korku içindeydim, dünya öyle büyüktü ki... insanoğlunun gidebileceği en büyük, en keder dolu yerdi.
Sayfa 85
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bütün hayatım boyunca böyle olmuştu, istediklerim, artık onlara sahip olamayacağım zaman karşıma çıkıyordu.
Sayfa 48
“Avare” sözcüğünü yutmak insanı şişmanlatsaydı ben yusyuvarlak olurdum.
Sayfa 35
“Ölünün arkasından böyle konuşma.” “Bu da dayanamadığım bir başka şey. Sırf öldü diye birinin aziz olup çıkması.”
Sayfa 25