Kr

Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Nisan yağmurunda iyi bir duygu vardır. Heyecan verici, aynı zamanda da üzücü. "Heyecan vericiydi çünkü yeni bir şey doğuyordu. Üzücüydü,çünkü ona güvenemeyeceğini bildirdin.Hızla geçip giderdi."
Doğa hakkında her şeyi bildiğini ve doğanın ayrı bir ruha sahip olmadığını söyleyenler,bir dağın bahar fırtınasında hiç bulunmamışlardir.
Vahşi ortamda yetişen her sey, ehlileştirilmiş şeylerden yüz misli daha güçlüdür.
Sayfa 127
...Anlamak gerekirmiş.Ama birçok insan anlamak istemezmiş çünkü "anlamak zahmetli iş"