“Ben tamamen yitip gitmeden önce; sana hayatımın aşkı olduğunu çünkü beni her zaman güldürdüğünü ve hayatımı yaşamaya değer kıldığını, bana kendimi yalnız hissettirmediğini söylemek istedim. Her şey yolunda gitseydi, seninle yaşayıp seninle ölmek isterdim.”💔
Bu fırtınalı denizin ötesinde nasıl bir dünya var bilmiyorum, ama her okyanusun, uzak da olsa, bir başka kıyısı vardır, ben de o kıyıya ulaşacağıma inanıyorum.