Kerem Melike

Kerem Melike
@KM5624
Öğretmen/ Mühendis
27 Eylül
6 okur puanı
Kasım 2022 tarihinde katıldı
Benim hiç gönlümü almadılar. Ben hep kendi kendime bir köşede affettim herkesi.
Reklam
Kimsenin içinden gelmeyeni talep edemem. Çok isterim belki ama bir kapıda kendimden taviz verecek kadar ısrarcı olamam bu yüzden boyun bükerek de olsa kabullenirim. Olacak olan benim ittirmemle olacaksa olmasın. Kendimi hatırlattığım sürece var olacaksam zaten unutulayım.
"Böyle, bu uçsuz bucaksız dünyada bir başınaydı. Eskiden olsa bundan kendine bir ağlama payı çıkarmayı becerebilirdi. Şimdi onu da yapamıyordu. Ağlayabilmek, kederlenebilmek için de galiba bir parça gençlik gerekiyordu."
İvan Yakovleviç ölü desen ölü değil, canlı desen canlı değil bir haldeydi..
Herkes biliyor, geminin su aldığını, herkes biliyor, kaptanın yalan söylediğini ve herkes biliyor zarların hileli olduğunu...
Reklam