Bir de siz bu uykusuz adama son mektubunuzda teşekkür ediyorsunuz. Bu durumu bilmeyen sıradan birisi mektubunuzu okusaydı, " Bu adam çok tuhaf! Her halde dağları yerinden oynatmış olmalı !" derdi. Ama gerçekte bu adam hiçbir şey yapmadı (sadece yazıyor ), hatta parmağını bile oynatmadı, sadece süt içip, iyi gıdalarla besleniyor, arada sırada önüne çay ve elma geliyor, her şeyi kendi haline bırakıyor, dağlarda umurunda değil.