Kader Kaba

Kader Kaba
@Kaba_Der
Kendini tanıma , kendini geliştirmenin tek olmasa da en önemli yoludur.
Sayfa 171·Kitabı okudu
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
En olgun insanlar en çocuksu olanlardı.
Kuraldışı yay.·Kitabı okudu
Alıntı
Bilinmeyeni yadsımaya,görmezden gelmeye çalışmıyor, ondan kaçmıyorlar.
Sayfa 143 - Kuraldışı yay.·Kitabı okudu
"Ben kendimim,yalnızca kendim"
Sayfa 133 - Kuraldışı yay.·Kitabı okudu
Alıntı
Tümüyle insan olmaya en yakın kişiler de zamanlarının çoğunu sıradan yaşam diyebileceğimiz şekilde geçirir alışverişe çıkar, yemek yer, insanlara kibar davranır .
Sayfa 130·Kitabı okudu
Alıntı