eslem

Toparlan,gidiyoruz.Bir meçhule değil apaçık bir başlangıca doğru,hızla.Ama o başlangıç şu iki şeyin sonu olmaycak:keşkenin ve iyikinin. Şimdi kalk ve Alemlerin Rabbinin huzuruna çıkabilecek yüzü kendinde bulabilecek işler yap,yarın değil 1 saat sonra değil,bu zamanlar zaten senin değil;elinde olan tek şey şimdin. Şimdi kalk ya da keşkelerine bir ah daha ekle.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

eslem

, bir kitabı yarım bıraktı
Erol Göka
8.3/10 · 134 okunma

eslem

, bir kitabı yarım bıraktı
İbrahim Kalın
9.2/10 · 1.710 okunma
İçinde elmas gibi bir cevher bulunduran insanın kendini kömüre çevirme çabası o kadar acı ki...
Varlığı sayesinde karnını doyurduğu İnsanı umursamayan beyaz yakalılardan etimle kemiğimle tiksiniyorum