kaday11

Hayatı paylaşmaktır EŞ olmak. Elinden tutmak, omuz vermek, gönlünü almak, değerli olduğunu hissettirmek,kıyamamak, destek olmaktır naifçe.Yol yormuyorsa eğer, yoldaşındandır...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kötü niyetle iyi murada varılmaz...
Beklemek sabır gerektirir....
Sınanmamiş bir imanın, sınanmamiş bir ahlakın sağlamlığından söz edilebilir mi?
Önce susmayı,sonra yumuşak huyluluğu,sonra ilmi öğreneceksin. Sonra da öğreteceksin