kader

hayatta hiçbir zaman kafamızdaki kadar harikulade şeyler olamayacağını henüz idrak edememiştim... Sabahattin Ali
Reklam
“Benim savaşım artık kendimle.. Başka birine ne kinim, ne öfkem ne de başka düşüncem var. İnançlarımı sorgulamaya, pişmanlıklarımı onarmaya, kaybettiğim yolu bulmaya, içimdeki çocuğu bir şekilde yeşilliklerde koşturmaya çalışıyorum. Yormayacağım aklımı ve ruhumu başka bir şeye.”
Öfkelisindir, kırgınsındır, bitkinsindir ama sessiz kalırsın. Sonra elin yanlışlıkla bir şeye takılır, bir şeyler kırılır, bağırırsın. Büyük şeyleri içinde bastırdığın için, küçük şeylere tahammül edemez noktaya gelirsin.
Tarık Buğra 'Yalnızlar'isimli eserinde şöyle der;' İnsanın içinde bir şey vardır,bir şey.Kopar mı, kırılır mı,zedelenir mi?Bir şey olur işte.Ondan sonra dünyaları versen de o,o ışığı,o cıvıltıyı bulamazsın artık'.dediği....
Zaten sudan sebepler değil mi, damla damla birikip boğulmaya neden olan?
Reklam