Madem vazgeçecektin benden,
niye inandırdın beni aşkına ?
Niye bana hayaller kurdurttun?
Ben benim için mücadele edeceğine inanmıştım,sana inanmıştım.
Ama sen ,
sen benden vazgeçtin.
Kadınlar aşık olduğu adamı , düzelmeyeceğini anlayana kadar çabalamaya devam eder ,en son çabadan sonra
Birşey değişmiyorsa , ansızın olayı bitirip
Yoluna devam eder ...