"Gittikçe kararan bir dünya ...Güzelliklerin içten içe tutuşup yandığı,kömürleştiği ,çirkinliklerin baş tacı edildiği ...Çöküşün ,kayboluşun an meselesi,kalkıçın ve yükselişin hayal olduğu günler..."
"Yazı yazmadan kalemin iyi mi kötü mü olduğunu anlayamazsın.Yemeği yemeden tadını bilemezsin .İçine girmediğimiz binalar bizim için meçhuldür.Kahvede geçirdiğin vaktin yarısını camide veya cami yolunda harcasaydın buzlu camlar kırılacak ,sisler dağılacak.Herşey açıkça ortaya çıkacaktı.Bilmediğin insanları niçin suçluyorsun?"