İrem hanım merhaba nişanlım iş arkadaşını hamile bıraktı büyüğümüz iki ay sonra ve her şey ödendi beni hala sevdiğini bir hata olduğunu söylüyor ancak en acı geleni, o kadını ben de tanıyorum hatta evden misafir etmişliğim bile var hamile kaldığını söylemek için beni aradığında aramızda çok kötü konuşmalar geçti çok seviyorum ama affedersem düğünde herkesin yüzüne nasıl bakarım diyorum ne yapmalıyım?
🙍♀️ değerli okurum ah şu el alem ne der yok mu yani evlenmek üzere olduğun adamın bir başkasıyla yatıp kalkmasın ve kadın hamile birakmasini değil de düğünde herkesin yapacağı dediği kuyu dert ediyorsun zaten şu seviyorum lafını da anlamıyorum bu kadar arkadan işler çeviren güvenini ilişkinizin en taze zamanında darmaduman neden birine karşı nasıl sevgi duyguları beslebilirsin.